Sunday, November 15, 2009

Malam di Kuala Lumpur


Petang kelmarin hujan turun tak berhenti membuatkan aku terperuk sahaja di rumah layan TV. Bila malam menjelma aku keluar meronda sekitar Jalan Ampang ambil angin malam. Kota Metropolitan yang tak pernah mati siang dan malam.. Kuala Lumpur! Kota moden yang menjanjikan pelbagai peluang pekerjaan kepada warganya. Siangnya sibuk dengan manusia melakukkan urusan masing-masing, Malam walaupun penghuninya mula pulang ke rumah masing-masing , bandar ini tetap sibuk dan indah disinari cahaya bergemerlapan menerangi malam di kota yang mempunyai seribu satu keistimewaan bagiku. Kebetulan aku camera aku dalam kereta, sempat la aku snap beberapa gambar KL waktu malam....



Mercu tanda kebanggaan Kami Rakyat Malaysia

Public Bank Vs Ambank

Menara Public Bank yang memancarkan cahaya keemasan sesuai dengan ikon perbankan terbaik Malaysia


Kondominium Mewah yang berada di Segi Tiga Emas berhampiran KLCC





4 comments:

  1. Suka kat gambar Menara Public Bank tu... cantek... warna dia keemasan!!

    ReplyDelete
  2. Memang ah lawa.. tengok ah siapa yang ambik gambar dan siapa yang kerja kat situ!! :P

    ReplyDelete
  3. Mementanglah keje kat situ... Promosi nampak!!

    ReplyDelete
  4. Hehehe... Promosi percuma jer!! tak yah kena bayar!!

    ReplyDelete