Tuesday, November 3, 2009

Karnival Makanan Laut Asia Pasifik 2009



Malaysian International Seafood Exposition 2009 & Asian Pacific Aquaculture Conference 2009
Date : 3rd - 6th Nov 2009
Venue : Tun Razak Hall 4 & Legar Putra
Organiser : Jabatan Perikanan Malaysia
Contact Person : Dr Mazuki / Pn Azimah
Tel : 603 8889 1195





Kepada pengemar Seafood!! Berita baik untuk korang. PWTC telah menganjurkan karnival makanan laut sempena Asian Pacific Auqculture Conference 2009. Sesiapa yang ingin mencari peluang perniagaan juga!! di sinilah lubuk emas untuk korang cari lubang business!! Sesiapa yang rasa nak carik Seafood murah dan segar... datanglah beramai-ramai kat PWTC!! Masuk PERCUMA dari jam 10.00pagi -6.00ptg.... JOMMMM MAKAN SEAFOOD!!

v(-_-)V

4 comments:

  1. Sedapnya!!! FRESH dari ladang tu...

    ReplyDelete
  2. Teringat Seafood Kuala Selangor yg segar dari Laut.....

    ReplyDelete
  3. ok aku xtau mana 'seafood kuala selangor' tuh. sila bawak aku satu ari nanti!

    ReplyDelete
  4. Ely... Kalau kat Kuala Selangor tu la syurga SEAFOOD ... murah dan segar!!

    Nama restoran tu. aku tak ingat!! tapi next time ko balik kampong.. ko gitaw aku.. ko bayar aku belanja... hehehhehe

    ReplyDelete