Sunday, October 18, 2009

MidValley Megamall


Sabtu kelmarin cuti umum bagi seluruh Malaysia sempena Hari Deepavali. Aku dengan geng aku sempat la ronda-ronda kat Mid Valley Megamall. Sesuai dengan namanya MegaMall penat juga la aku jalan-jalan nak habiskan tawaf kat sini. Besar dan luas sangat!!







Tempat biasa berlangsungnya exhibition (pameran) ruang dalamnya memang luas dan sesuai untuk sesiapa nak buat promosi berskala besar.






Tempat aku selalu tengok wayang.
Golden Screen Cinema kat sini memang banyak panggungnya..
kalau walk-in beli tiket wayang pun,
mesti dapat tempat duduk yang selesa punya!
Jangan risau!



Kalau korang masuk Jusco Midvalley mesti ada terbau satu aroma yang meliurkan!
Menyebabkan air liur korang kecot jer..!!
Laksa kat sini Sumpah Sedap!!
Mesti Cuba!!







Kat Food Court Oasis ini ada satu masakan yang aku memang selalu order!
Portugese Grill!! Aduh makkk !! sedap betul!!
tapi korang kena beratur panjang ah tunggu giliran
sebab orang ramai sangat suka Asam Pedasnya!!
Kenalah sabar...










Hiasan yang menarik di ruang legar MidValley sempena Deepavali!



Menarik sarang burung kat sini!!
Tapi tak ada burung kat dalamnya!! Mentol!!



v(-0-)V

2 comments: