Saturday, October 17, 2009

THE GARDENS MID VALLEY!!


Hujung minggu aku biasa luangkan masa aku jalan-jalan kat The Gardens Mid Valley. Aku suka lepak sini sebab tempat parking senang nak dapat. Kalau lapar tempat makan pun selesa tak terlalu sesak dengan orang. Paling aku suka kat sini Karaoke dekat Red Box Gardens! Kekadang tu bukanlah nak menyanyi sangat tapi sebab nak makan jer.. Oleh kerana package untuk berkaraoke di sini termasuk makan. Sambil menyelam minum airlah!! Alhamdulillah Kenyang!!



Welcome to The Gardens Mall MidValley!!



Best tempat ini... Makanan sedap dan sound sistem dia pun power!!
Jom belanja aku Karaoke!!



Fountain yang baru siap!!



Pepohon yang hijau merimbun sesuai dengan namanya The Gardens!






Pokok Palma hidup subur di dalam kompleks membeli belah ini.



Fesyen yang dipamirkan di ruang legar The Gardens!


V(-_-)

2 comments:

  1. suke KAROKE kat RED BOX GARDEN!!! Makanan dia sesedap!! Murah plak tu bile weekdays!!

    ReplyDelete